Sporttimekan sali avataan normaalisti 15.4. klo 00:00. Tervetuloa! X

Toimitusehdot & maksutavat


TOIMITUSTAVAT JA HINNAT

Toimitusehdot lyhyesti:

1. Lähetämme tuotteet pääosin 1-3 arkipäivän sisällä tilauksesta. Mikäli toimitusaika on pidempi, pyrimme ilmoittamaan siitä joko sivuston yläosan infopalkissa tai ostoskorissa toimitustapojen yhteydessä.

2. Ennakkotilausten ehdot: Ilmoitamme ennakkotilattavan tuotteen arvioidun toimitusajan tuotetiedoissa: esimerkiksi 10/2020 tarkoittaa, että tuote toimitetaan varastoltamme arviolta lokakuun 2020 aikana. Jos tilaat samalla kertaa myös muita tuotteita, toimitamme koko tilauksen samalla kertaa sen jälkeen, kun tuotteet ovat saapuneet varastoomme. Jos siis haluat joitain tuotteita käyttöösi jo aiemmin, tee niistä erillinen tilaus. Ennakkotilaamalla tuotteen hyväksyt nämä ehdot.

3. Myyntikuntoisilla tuotteilla on 21 vuorokauden palautusoikeus. Mikäli haluat palauttaa tuotteita 21 vuorokauden harkinta-aikaan vedoten, veloitamme palautuksesta 6,90 euron käsittelymaksun. Mikäli tilauksen arvo laskee palautuksen jälkeen alle 59 €, lisätään tilaukselle myös toimituskulut toimitusehtojemme mukaisesti edullisimman toimitustavan mukaan (3,90 €). Tuotevaihdot ovat ilmaisia ja tuotteita voi vaihtaa eri väriseen tai kokoiseen, samaan tuotteeseen. Mikäli tuote on viallinen tai rikki, hyvitämme tuotteen hinnan tai lähetämme tilalle uuden tuotteen. Jos taas sait väärän tuotteen, laitamme palautuksen saavuttua oikean tuotteen tulemaan. Noutamattomista tilauksista veloitamme 12 € käsittelykulun. Huomaathan, että emme tarjoa vaihto- tai palautusoikeutta poistotuotteille, päiväystuotteille, alusvaatteille, uima-asuille tai avatuille lisäravinteille. Palautettavan tuotteen täytyy olla siisti ja myyntikuntoinen, vaatteissa laput paikoillaan, ei karvoja tai meikkitahroja, ravinteissa sinetit avaamattomia jne.

4. Mikäli saamasi tuote on väärä tai viallinen, ota viipymättä yhteys asiakaspalveluumme. Saat meihin yhteyden chatin kautta ja sähköpostitse (myynti@sporttimekka.fi)

5. Sporttimekka ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Sporttimekka-verkkokaupan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta  Sporttimekka-verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta. 

6. Sporttimekka pidättää oikeuden peruuttaa tilauksen sellaisissa tapauksissa, jossa hinnoittelussa on tapahtunut selkeä inhimillinen virhe tai jos hinnoitteluvirhe johtuu esimerkiksi verkkokaupan teknisestä ongelmasta.

Toimitusehdot, laaja kuvaus:

1. Asiakastiedot

Tilausta tehdessä asiakkaan tulee ilmoittaa: Nimi, toimitusosoite, sekä sähköpostiosoite tai puhelinnumero. Asiakastiedoissa olevan henkilön pitää olla ostotapahtumaan käytetyn pankki-/luottokortin, maksukortin, maksutilin tai mobiilimaksun laillinen omistaja. Asiakastiedot käsitellään luottamuksellisina, eikä niitä luovuteta kolmansille osapuolille. Lisätietoja Tietosuojaselosteestamme

2. Hinta ja tuotetiedot

Tuotteesta veloitetaan verkkokaupassa tilauksentekohetkellä näkyvä hinta. Hinta on nähtävillä ostoskorissa ennen kassalle siirtymistä ja tilauksen jälkeen sähköpostiin lähetettävässä tilausvahvistuksessa. Jos verkkokaupassa ilmoitettu hinta on virheellinen ilmeisen kirjoitusvirheen tai muun ilmeisen virheen vuoksi, niin tämä virheellinen hinta ei sido Sporttimekka.fi-verkkokauppaa..

Sporttimekka voi muuttaa hintoja ennalta ilmoittamatta. Muutettuja hintoja sovelletaan hinnanmuutoksen voimaantulon jälkeen tehtyihin tilauksiin.

Toimituskulut veloitetaan tuotteen hinnan lisäksi valitun lähetystavan mukaan. Veloitettavat toimituskulut näkyvät ostoskorin tiedoissa ennen kassalle siirtymistä sekä   

3. Toimitusajat, toimitustavat ja toimitusmaksut

Toimitusajat

Toimitamme tuotteet varastostamme kuljetusyhtiöille tuotekortilla mainitun toimitusajan mukaisesti (esim. 1-3 pv), kuitenkin esimerkiksi ruuhkan tai muun yllättävän syyn takia toimitus voi viivästyä, jolloin ilmoitamme siitä joko sivuston yläosan infopalkissa tai ostoskorin infotekstissä. Valitettavasti emme voi taata Postin, Matkahuollon tai muiden kuljetusyhtiöiden  toimivuutta heidän puolestaan ja toimitus voi viivästyä meistä riippumattomista syistä.

Toimitustavat ja toimitusmaksut

Budbee kotiinkuljetus

  • Tilauksesi toimitetaan suoraan kotiovellesi. Budbee toimittaa lähetykset arki-iltaisin klo 17-22 välisenä aikana.
  • Saat tekstiviestillä & sähköpostilla linkin seurantaan, kun pakettisi on lähetetty varastoltamme.
  • Linkin kautta voit räätälöidä toimitustasi ja täyttää toimitukseen liittyviä lisätietoja (esim. ovikoodi, soita ovikelloa tai koputa oveen).
  • Voit seurata pakettisi kulkua reaaliajassa lähempänä toimitusajankohtaa.
  • Saat muistutusviestin n. 7 minuuttia ennen toimituksen saapumista.


Budbee-kuljetukset on 100 % ilmastokompensoitu: Budbee on markkinoiden vihrein ja ympäristöystävällisin toimitusratkaisu, sillä Budbee on ilmastokompensoinut CO2-päästönsä (tai oikeastaan hieman enemmänkin, +10%) ensimmäisestä toimituksesta lähtien. Toimitamme Budbee-paketit Oulun alueella jopa saman päivän aikana, muualla 1-3 arkipäivän sisällä. Toimituskulu Budbee-kotiinkuljetukselle on vain 3,90 €. Yli 59 € tilaukset toimitamme veloituksetta.

DB Schenker

Tilaus toimitetaan valitsemaasi DB Schenkerin toimipisteeseen. Voit valita kassalla mieleisen noutopaikan kolmen osoitettasi lähinnä olevasta noutopisteen joukosta. Saat saapuneesta lähetyksestä ilmoituksen tekstiviestinä puhelimeesi. Toimituskulu DB Schenkerin paketeille on 3,90 €. Yli 59 € tilaukset toimitamme veloituksetta. Voit seurata lähetystä toimitusvahvistuksesta löytyvällä seurantatunnuksella.

Matkahuolto

Tilaus toimitetaan valitsemaasi Matkahuollon toimipisteeseen. Saat saapuneesta lähetyksestä ilmoituksen tekstiviestinä puhelimeesi. Toimituskulu matkahuollon paketeille on 3,90 €. Yli 59 € tilaukset toimitamme veloituksetta. Matkahuolto toimittaa paketteja myös pakettiautomaatteihin. Saat saapuneesta lähetyksestä ilmoituksen tekstiviestinä ja sähköpostitse. Viestissä saat PIN-koodin jolla voit lunastaa tilauksesi valitsemastasi automaatista.

Postipaketti

Tilaus toimitetaan valitsemaasi Postin toimipisteeseen. Saat saapuneesta lähetyksestä ilmoituksen tekstiviestinä puhelimeesi. Toimituskulu Postin paketeille on 3,90 €. Yli 59 € tilaukset toimitamme veloituksetta. 

SmartPost-pakettiautomaatti

Tilaus toimitetaan valitsemaasi Postin pakettiautomaattiin. Saat saapuneesta lähetyksestä ilmoituksen tekstiviestinä ja sähköpostitse. Viestissä saat PIN-koodin jolla voit lunastaa tilauksesi valitsemastasi automaatista. Lähetystä säilytetään automaatissa 7 vrk. Toimituskulu on 3,90 €. Yli 59 € tilaukset toimitamme veloituksetta. 

PostNord MyPack Collect

Toimitamme paketin valitsemaasi PostNord-noutopisteeseen 2-6 työpäivän kuluessa lähetyksestä. Saat saapumisilmoituksen tekstiviestinä, sähköpostitse tai kirjeitse, kun paketti on noudettavissa. Toimituskulu on 3,90 €, kun tilauksen loppusumma on alle 59 €. Yli 59 €:n tilaukset toimitamme rahtivapaasti.

Postnord MyPack Home (kotiinkuljetus)

PostNord MyPack Home-paketti kuljetetaan suoraan kotiovellesi. Saat ilmoituksen paketin saapumisesta tekstiviestinä, sähköpostitse tai mobiilisovelluksessa ensimmäistä mahdollista toimitusajankohtaa edeltävänä päivänä. Samalla saat linkin sivulle, josta voit valita eri toimitusvaihtoehtojen väliltä, jolloin voit valita juuri sinulle sopivan toimitusajankhdan. PostNord-mobiilisovelluksen avulla voi seurata lähetyksen kulkua alusta loppuun saakka. Toimituskulu on 9,90 €, kun tilauksen loppusumma on alle 149 €. Yli 149 €:n tilaukset toimitamme rahtivapaasti.

4. Yhteystiedot

Tavoitat meidät helpoiten chat-keskustelulla (arkisin klo 10-17) tai sähköpostilla (myynti@sporttimekka.fi)

Sporttimekka.fi ei vastaa tuotteiden laadusta tai muistakaan ominaisuuksista, eikä myöskään verkkokaupan yhteydessä ilmoitetuista tuoteselostuksista. Tuotevastuu on valmistajalla/valmistuttajalla.

Postiosoitteemme:

Pro Nutrition Finland Oy / Sporttimekka.fi

Posantie 2

90620 Oulu

5. Palautus

Myyntikuntoisilla tuotteilla on 21 vuorokauden palautusoikeus. Mikäli haluat palauttaa tuotteita 21 vuorokauden harkinta-aikaan vedoten, veloitamme palautuksesta 6,90 euron käsittelymaksun. Mikäli tilauksen arvo laskee palautuksen jälkeen alle 59 €, lisätään tilaukselle myös toimituskulut toimitusehtojemme mukaisesti edullisimman toimitustavan mukaan (3,90 €). Tuotevaihdot ovat ilmaisia ja tuotteita voi vaihtaa eri väriseen tai kokoiseen, samaan tuotteeseen. Mikäli tuote on viallinen tai rikki, hyvitämme tuotteen hinnan tai lähetämme tilalle uuden tuotteen. Jos taas sait väärän tuotteen, laitamme palautuksen saavuttua oikean tuotteen tulemaan. Noutamattomista tilauksista veloitamme 12 € käsittelykulun. Huomaathan, että emme tarjoa vaihto- tai palautusoikeutta poistotuotteille, päiväystuotteille, alusvaatteille, uima-asuille tai avatuille lisäravinteille. Palautettavan tuotteen täytyy olla siisti ja myyntikuntoinen, vaatteissa laput paikoillaan, ei karvoja tai meikkitahroja, ravinteissa sinetit avaamattomia jne.

6. Ongelmatilanteet & reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään neljäntoista (14) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta sähköpostiosoitteeseen:

myynti@sporttimekka.fi

7. Ylivoimainen este

Ylivoimaiseksi esteeksi katsotaan sopimuksen syntymisen eli tilauksen täyttämisen jälkeen ilmennyt seikka, johon sopimusosapuolet eivät ole voineet vaikuttaa ja joka estää tai kohtuuttomasti vaikeuttaa sopimuksen asianmukaisen täyttämisen kuten yleinen tai paikallinen työselkkaus, poikkeukselliset luonnonmullistukset, tulipalo, sota, liikekannallepano, kapina, valuuttarajoitukset yleinen raaka-aineiden niukkuus tai energian saantiin kohdistuvat rajoitukset.

Sporttimekka pidättää oikeuden peruuttaa tilauksen sellaisissa tapauksissa, jossa hinnoittelussa on tapahtunut selkeä inhimillinen virhe tai jos hinnoitteluvirhe johtuu esimerkiksi verkkokaupan teknisestä ongelmasta.

8. Mahdolliset kiistatilanteet

Jos tätä sopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi keskinäisillä neuvotteluilla, voit kuluttajana saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn sinun tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Kuluttajana sinulla on lisäksi mahdollisuus käyttää myös Euroopan komission ylläpitämää verkkovälitteistä riidanratkaisufoorumia (https://ec.europa.eu/odr).

9. Maksutavat

Tarjoamme maksamiseen Checkout Finlandin monipuoliset maksutavat. Checkout Finland on sinulle turvallinen maksutapa. Checkout Finland Oy:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää. Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

www.checkout.fi

PayPal on vain maksupalvelun tarjoaja. PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. (R.C.S. Luxembourg B 118 349) on saanut Luxemburgin luottolaitoksen 5. päivänä huhtikuuta 1993 annetun lain (jäljempänä "laki") 2 artiklan mukaisesti asianmukaisen toimiluvan ja toimii Luxemburgin valvontaviranomaisen, Commission de Surveillance du Secteur Financierin, valvonnassa.

www.paypal.com

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Klarna tai Checkout Finland Oy jotka välittää maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard –, American Express ja Diners Club-korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

Checkout tai Klarna näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: mobilepay.fi/asiakastuki/ehdot

Siirto

Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:

OP:n yleiset euromaksuehdot

Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla

Siirto-palvelun käyttöehdot S-Pankissa

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector ja Jousto.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collectorin yrityslaskun ehdot ovat tarjolla myös heidän sivuillaan: collector.se/upload/Partners/Agreements/CHECK/Credit_terms_All_comp_FI.pdf

OP:n lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot näet tästä.

Lue lisää lasku- ja osamaksutavoista:

collector.fi Tuoteseloste

jousto.com / Tuoteseloste

PayPal maksut:

PayPal.com

2021 © Sporttimekka. Kaikki oikeudet pidätetään. 



TAKAISIN
Loading...